Modelele crossover Nissan Juke (322 unitati vândute) şi Nissan QASHQAI (430 unitati vândute) au stat la baza acestui success, însă creşteri de volum semnificative s-au înregistrat şi la alte modele: +139% Nissan Navara, +106% Note.
În luna septembrie, Nissan a depăşit la vânzări principalul competitor, Toyota, pentru a doua oară în 2011, atingând o cotă de piaţă de 3,1%. Este pentru a doua oară în 2011 când Nissan depăşeşte şi nivelul de 3%, dupa ce în luna mai a ajuns la 3,42%. Volumul de vânzări a crescut cu 106% în raport cu luna septembrie a anului fiscal precedent: 370 unităţi.
În septembrie, Nissan a atins cea mai mare cotă de piaţă din istoria sa si în Europa, depăşind un record ce data de 16 ani. După rezultatele foarte bune obţinute pe toate pieţele importante, Nissan a atins o cotă de piaţă generală pe luna septembrie de 4,2% – un record în Europa şi cu aproape un procent mai mult faţă de 2010. Cea mai bună cotă de piaţă anterioară a Nissan a fost de 4,1% şi a fost obţinută în luna august 1995.